Wednesday, July 2, 2008

Shush

Days ago, I was going to watch some old movies with a friend at night. Nevertheless, my friend's friend was invited to go together at the last minute. That's fine with me to watch movies with a stranger, I thought.

Yeah, I thought. Then I realized, I HATE GIRLS WHO TALK TOO MUCH AND LOUDLY. She just couldn't stop. She talked like all the way to the movie theater, during the movies, even after the movies. It was freaking annoying to me.

I think a girl should be a little more modest while talking, at least in front of a stranger. There is no need to show your damn opinions at one time because I don't care. Okay if you wanna talk, but just DO NOT GIVE BAD COMMENTS ON MOVIES like you are a sucky movie expert.

I was being quiet. Tired. Didn't wanna talk. Just watched two movies, and went back home. But I really wanted to shout at her, ''why don't you shut the hack up already!''



By the way, I was watching 正義悍將 (STREET KINGS) by Keanu Reaves and 功夫之王 (The Forbidden Kingdom) by Jacky Chen and Jet Li. The first was not bad. But the second, I believe it could be called ''King of rotten movies'' 'cause it really bored me.

6 comments:

Anonymous said...

看電影還不如自己去看的好....耳根清靜,本人很討厭看電影有干擾!

H said...

其實我email中有看到你的第一個留言...
不過確實很丟臉....也覺得又吵又討厭....尤其是那種自以為是地批評電影和演員,那真是超級囉唆的兩個人!!

還有,今天我連看了四片二輪電影喔,,,,嘿嘿... only by myself... :)

Anonymous said...

那麼爽~看了那幾部?我昨天也去trinoma看了一部bolt滿好看的!有笑點....其實看電影是種享受,沒必要找罪受啦!我喜歡自己一個人去享受~~嘿~

H said...

我看了:(照順序)
1.狐狸與我:我和她的冒險日記
2.撕裂記憶體
3.101夜情
4.麥斯‧潘恩

我在這家看的...平日只要130 NT...
http://movie.atmovies.com.tw/showtime/showtime.asp?theater_id=t02e02&area=a02

其實可以看更多,上次就看了五片半..只是不想太晚回家...所以四片就好...呵呵...

Oh... Bolt...台灣也上了...有機會會去看看,我愛動畫片...ㄎㄎㄎ....你應該看一片就要在blog寫一片影評啊,哈....

Anonymous said...

這幾片我都沒看過ㄝ!大概是何時的電影?
看了四部,那你不就整天泡在電影院吹冷氣囉??會不會日子過太爽ㄚ~~
雖然我也想想影評!不過生不出幾個字...結論就一隻分不出現實跟拍片情景的流浪白癡狗!不過真的是很好笑啦...動畫做得超讚的!!推薦你去看囉!
目前我正等一部Australia在菲上檔,有我最愛的妮可基嫚在裡面,真開心又有好電影看了!!

H said...

大約4-6 mo前的片,二輪片大約都這樣...
從早上10:30看到下午5:30人沒出電影院過....哈哈....

你對BOLT的影評就這樣不行啦,人家宅神朱學恆可是看完這片BOLT寫出了勵志的文章啊,哈哈........
http://blogs.myoops.org/lucifer.php/2008/12/23/bolt


Australia這裡已經上了....可以考慮去看....聽說這片Nicole Kidman打太多botulism toxin沒有甚麼表情 = =